Social Icons


>>>   Hileyi indirmek için tıkla   <<<

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Sanalika cadden adam atma hilesi Videolu Anlatım Yeni Versiyon

Sanalika cadden adam atma hilesi Videolu Anlatım Yeni Versiyon
sanalika bnr Sanalika cadden adam atma hilesi Videolu Anlatım Yeni Versiyon
Sanalika Hileleri
Bu birisini caddeden atma hilesi gerekli olanlar
1-mozilla
2-chrome
3-cheat engine 6.2
İlk olarak chrome açıp facebook sanalikaya giriyoruz ve
Var olan hesabımızdan bir kurban seçiyoruz
Ama sakın gidici birsini seçmeğin devamlı konuşan gitmeyen birisini
seçinki emeğiniz boşa gitmesin diğelim adı
“extraking” bu kaç haneli(“” hariç) 9 haneli
ozaman mozzilaya girip sizde 9 haneli bir hesap açıyosunuz atıyorum
“dsdfreasd” bunu açtıktan sonra cheat engine 6.2 yi Açıyoruz
Ve mozilla oldugu için iki tane flash player olacaktır altakini seçin
ve Value Type yi String yapın ve Yeni hesabınızın ismini taratın
6-7 tane isminiz çıkacaktır.Hepsini seçin aşağı indirin ve Son olarak
Kurbanınızın İsmiyle değiştirin ve kendinize tıklayın yada eğer kapıda sizin kopyanız çıktıysa ona tıklayın sonrada odamdan at (“+”) tuşuyla onu atın cadden atılmış olacaktır… Taktik var arkadaşlar 5-13 haneli adam açın 5 haneli 6 haneli 7 haneli…. 13 haneli Sonra atıyorum gıcık oldgunuz 6 haneli hemen 6 haneli adamı girin ve bunları yapın
Gerekli Program: Cheat Engine (İndir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder